در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کاربر گرامی برای جذب بازدید بیشتر از سایت و رتبه بهتر در گوگل، آگهی خود را به صورت ستاره دار ثبت نمایید.

آگهی رایگان اینترنتی کلیدور

طراحی سایت

طراحی سایت

آگهی رایگان
  • کامپیوتر و اینترنت خدمات سایت ها
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
  •    تهران تهران
  • 89 بازدید
  • قیمت : توافقی
اگر شرکت شما یک سایت مناسب داشته باشه و از طریقش اقدام به معرفی خدمات و محصولات کنه بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن سایت با شما آشنا شده و باهاتون تماس میگیرن. ویژگی اصلی یک طراحی سایت شرکتی ، ” معرفی آن شرکت ” در دنیای اینترنته. 10 موردی که باید قبل از طراحی وب سایت شرکتی بدانیم : 1- شرکت راجع به چیست؟ بسیاری از کسب و کارها اغلب به عنوان اولین چالش وب سایت به طراحی فکر می کنن. اما برای تصمیم گیری در مورد ظاهر و محسوس شدن برند، ابتدا باید موضع شرکت رو مشخص کنیم. فقط بعد از آن می توانید به سمت تصمیم گیری در مورد چگونگی ارتباط بهتر این موضوع حرکت کنید. یکبار که همه ارزش برند تجاری رو بفهمن، طراحی وب سایت به طور طبیعی انجام میشه. 2- محتوا کلیشه شده اما چیزیه که درسته ، واقعا مهم است که محتوایی که در سایت ارائه شده مرتبط، جذاب و قابل اشتراک گذاری باشه. محتوای خوب در بسیاری از موارد به مشتری شما کمک خواهد کرد. با این حال، شرکت های بسیاری اغلب ایجاد و نگهداری محتوای با کیفیت برای سایت خود را نادیده می گیرند. بنابراین در جلسات اولیه، اگر به طراح سایت گفتید که اول براتون طراحی سایت مهمه و بعداً درباره محتواش صحبت می کنید، اشتباه کردید. زمان رو به عقب برگردونید. 3- سیار اطمینان حاصل کنید که وب سایت به خوبی در تلفن همراه کار می کند. به این صورت که نسخه طراحی شده responsive باشد یعنی همانطور که در سیستم کامپیوتری دیده می شود در موبایل، تبلت و آیپد هم دیده شود. تحقیقات اخیر توسط گوگل نشان داد که 72 درصد از کاربران تلفن همراه می گویند که برای آنها مهم است که وب سایت ها دوستانه هستند، اما 96 درصد سایت ها این ویژگی را ندارند. 4- اطلاعات ضروری اگر شما وب سایت برای یک کسب و کار کوچک طراحی می کنید مثل یک کافی شاپ ، برای کاربران یکسری اطلاعات لازم و ضروری است (شماره تلفن، نقشه، جهت) و حتما باید خیلی راحت در وب سایت قابل دسترس باشد مخصوصا در نسخه موبایل. این موضوع خیلی علنی است اما تعداد غیر قابل باوری از وب سایت ها این ویژگی رو ندارند. 5- Back-End اگر یک سایت در طول فروش فرو می رود یا اگر مشتری نمی تواند محصولی را که می خواهد با قیمت مورد نظر خود سفارش دهد، می تواند تاثیر زیادی در پایین آمدن سایت داشته باشد مصرف کنندگان عفو نمی کنند، و یک لغزش کافیست برای از دست دادن کسب و کارتان. یک زیرساخت محکم Back-end چیزی است که درکسب و کارهای کوچک اغلب به عنوان پس انداز در نظر گرفته شده است اما این می تواند فاجعه بار باشد که وب سایت قادر به بارگیری در یک لحظه بحرانی نباشد. 6- سادگی برای مصرف کننده تنها یک ثانیه زمان می برد تا ذهن خود را در مورد یک محصول تشکیل دهد. یک تجربه بد و یک تصمیم ناگهانی اتفاق می افتد و چون آن را دوست ندارند دیگر از آن استفاده نخواهند کرد. بنابراین باید اطمینان داشته باشید که همیشه کاربر نهایی را در نظر دارید. هرچند وب سایت های هیجان انگیز، خیره کننده ممکن است همان چیزی باشد که مشتری فکر می کند آن را می خواهد ؛ احتمالا سادگی بیشتر به سمت در نظر گرفتن نیازهای تجاری خود خواهد رسید. فکر کنید که چه چیزی باعث تشویق کاربر به حرکت در اطراف سایت و در نهایت خرید می شود؟ این تقریبا همیشه باعث می شود که شلختگی خود را کاهش دهید و سایت را ساده کنید. 7- امنیت اگر وب سایت شما داره راجع به جزئیات کارت اعتباری، عملیات پرداخت یا حتی نگه داری اطلاعات مشتری پیش میره؛ امنیت باید بهترین دوست شما باشه. انطباق PCI DSS (استانداردهای امنیتی داده های صنعت کارت) تنها یکی از مقررات اجباری است که مشتری شما باید بتواند به اثبات برساند. به طور کلی، این نکات امنیتی را برای محافظت از وب سایت خود از هکرها دنبال کنید. 8- پرداخت را آسان کنید تجارت الكترونيكي به سرعت تبدیل به نوعی استاندارد بازرگانی همراه با خرید اینترنتی مي شود. سایت هایی مانند ASOS و آمازون با استفاده از تحویل / بازپرداخت رایگان و روش پرداخت با یک کلیک، تجارت الکترونیک را در جریان اصلی به ارمغان آورده اند، اما کارایی و حرفه ای بودن آنها به این معنی است که مشتریان از همان استانداردهای بالا در تمام سایت های تجارت الکترونیک انتظار دارند. 9- دعوت به ایجاد جامعه جدید بیشتر وب سایت ها اطلاعات جالب و محتوا را به صورت رایگان به اشتراک می گذارند، حتی بدون گرفتن یک ایمیل از یک کاربر. کسب و کارهای کوچک مخصوصاً باید تمام تلاش خود را بکنند تا از رقبایشان پیشی بگیرند. با استفاده از فرم های کوتاه (یا نظرسنجی های یک سوال، برای جمع آوری داده ها از یک کاربر قبل از دادن محتویات آنها) یک راه عالی برای کسب و کار برای ساخت پروفایل از کاربر برای وب سایت است. 10- تجزیه و تحلیل / سئو ابزارهای تجزیه و تحلیل می تواند به کسب و کارها درباره چگونگی کار کردن سایت ها کمک کند. یکبار که کسب و کار وب سایت خود را راه اندازی کند، کار متوقف نخواهد شد. تجزیه و تحلیل مداوم برای یک کسب و کار ضروری است، زیرا این امر به شما اجازه می دهد تا ببینید چه کارهایی برای دستیابی به اهداف تجاری انجام می شود. آیا خواستار ارائه اطلاعات مورد نیاز هستید؟ آیا جستجوگرها کاربران درست را به سایت هدایت می کنند؟ اگر نه، تجزیه و تحلیل به شما ابزار برای تغییر این و بهبود عملکرد وب سایت به شما می دهد. ابزار Google Analytics رایگان شروع خوبی است. موارد موجود در طراحی وب سایت شرکتی برای طراحی سایت شرکتی از افراد و شرکت های مختلفی می تونید کمک بگیرید اما باید حتماً به برنامه هاشون و طراحی کلی که برای وب سایت شما در نظر دارن دقت کنید. دارکوب از سال 1381 در زمینه طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی کرده و آمادگی راه اندازی سایت ها با بالاترین کیفیت ممکن را برای شرکت ها دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تماس های دارکوب ارتباط برقرار نمایید. حالا به صورت کلی در وب سایت های شرکتی موارد و آیتم های مختلفی وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم : معرفی شرکت و تمامی بخشها به صورت نمایش صفحه درباره ما و تماس با ما اخبار و مقالات مرتبط با شرکت سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط شرکت به صورت دسته بندی شده سیستم فروش و پرداخت آنلاین در صورت لزوم معرفی شعبات و نمایندگی های موجود در داخل و خارج از کشور اطلاعیه ها توانمندی ها و فعالیت های حرفه ای بخش آموزش که امروزه مورد توجه قرار گرفته مناقصه ها و مزایده های مربوط به فعالیت شرکت تماس با ما: 02122083926 02122085386 02122082258 تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7 info@darkoob.co.ir http://darkoob.co.ir
ثبت آگهی رایگان