در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کاربر گرامی برای جذب بازدید بیشتر از سایت و رتبه بهتر در گوگل، آگهی خود را به صورت ستاره دار ثبت نمایید.

آگهی رایگان اینترنتی کلیدور

پروژه دانشگاه فرهنگیان (کارنمای معلمی ) به صورت کامل و ویرایش شده و قابل تغییر

پروژه دانشگاه فرهنگیان (کارنمای معلمی ) به صورت کامل و ویرایش شده و قابل تغییر

آگهی رایگان
  • کامپیوتر و اینترنت انجام پایان نامه و پروژه دانشگاهی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
  •    خراسان رضوی مشهد
  • 252 بازدید
  • قیمت : 3,000 تومان

پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت دقیق، کامل و ویرایش شده در خدمت دانشجویان محترم دانشگاه فرهنگیان میباشد... در صورت خرید دو فایل word و pdf براي شما عزیزان ارسال ميشود. فهرست پروژه: مقدمه فصل اول: شرح تجربیات تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم. 1-1 تجربیات زیسته 2-1 انتظارات اولیه 3-1 تصمیمات اتخاذ شده ( دانش ارائه شده 4-1 آنچه پذیرفته شده است. ( دانش مورد قبول) تحلیل از رخداد های واقع شده در فرایند تحصیل فصل دوم: تشریح معلمی کردن خود در آینده 1-2 چگونگی معلمی کردن 2-2 باور های یادگیری و آموزش 3-2 اصول و نظریه های مبنایی برای معلمی کردن 4-2 آرمان های معلمی کردن 5-2 چالش های عمل معلمی در موقعیت واقعی 6-2 چگونگی مواجهه با چالش های معلمی در موقعیت عمل فصل سوم: نتیجه گیری 1-3 تعهدات حرفه ای دانشجو معلم منابع ضمایم قسمتی از پروژه دانشگاه فرهنگیان ( کارنمای معلمی )... تصمیمات اتخاذ شده ( دانش ارائه شده ) بــه عنــوان دانشــجومعلم در طــی دوران تحصــیل خــود بارهــا در جایگــاه تصــمیم گیــری قرارگــرفتم و درنتیجه ی تصمیمات اتخاذ شده دسـت بـه عمـل زدم. کـه در اینجـا بـه شـرح چند نمونـه از تصـمیم های اتخاذ شده ی خود می پردازم: * درهمان لحظات اولیه که متوجه قبولی در دانشگاه فرهنگیان شدم با خود گفتم الان که به عنوان عضوی از جامعه ی آموزش و پرورش محسوب می شوم باید با عزمی راسخ و گام هایی استوار اراده کرده وهر آنچه در توان دارم برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور عزیزم ایران بکار بگیرم و از هیچ تلاشی برای انجام این وظیفه ی خطیر فروگذار نکنم و از خداوند منان درخواست کردم که مرا در این راه ثابت قدم قرار بدهد. * همان طور که در متن هم ذکر کردم با ورودم به دانشگاه فرهنگیان متوجه کم وکاستی های فضای دانشگاهی شدم تصمیم گرفتم به هیچ عنوان اجازه ندهم که شرایط محیطی در کمیت وکیفیت یادگیریم خللی وارد کند و به جای اینکه اجازه دهم محیط اطرافم من را کنترل کند من سعی کنم کنترل محیط اطراف را تا جای ممکن به دست بگیرم. * تصمیم گرفتم دانسته هایم در حیطه ی آموزش و کارمعلمی خود را محدود به کلاس های درس نکنم وهر جایی که دچار ابهام شدم از کتب و سایت های مرتبط به مطالعه بپردازم. * تصمیم گرفتم این عادت را درخود پرورش دهم که قبل از انجام هر عمل مبانی نظری آن را به دقت مطالعه کنم و با تکیه بر دانش زیر بنایی آن کار دست به اقدام و عمل بزنم بنابراین در طی تحصیلم قبل از شروع هر کار عملی و آموزشی حتما در اینترنت و کتابخانه به تحقیق و تفحص در ارتباط با موضوع مد نظرم می پرداختم. * تصمیم گرفتم از فرصت هایی که برایم پیش می آید برای پرورش و تربیت خودم استفاده کنم و سعی کنم از فضا و فرصت پیش آمده برای تمرین سازگاری محیط، نحوه ی برخورد و زندگی مسالمت آمیز با دیگران، و کسب مهارت های اجتماعی و.... به نحو احسن استفاده کنم. * زیستن در فضای دانشگاه بیش از هر چیز به برنامه ریزی درست واصولی نیازمند بود من نیز زمانی که به اهمیت برنامه ریزی در فرایند تحصیل و رسیدن به اهدافم پی بردم تصمیم گرفتم برنامه ریزی را به صورت اصولی و درست بیاموزم و درتمام مراحل و شرایط بکار بگیرم وخودم را ملزم به اجرا ورعایت آنچه که در برنامه ریزی مد نظر قرار داده ام کنم. * تصمیم گرفتم به تدریج ویژگی های معلمان موفق را دروجود خود به وجود بیاورم و نهادینه کنم مثلا تلاش کردم مانند یک معلم واقعی افق دید خود را وسعت ببخشم و این باور را درخود تقویت کنم که نباید در امر تعلیم وتربیت سطحی به امور نگاه کرد و به سادگی ازکنارشان گذشت. * تصمیم گرفتم به مطالعه کتاب های کاربردی روان شناسی بپردازم تا از این طریق بتوانم عملکرد بهتری در کار معلمی خود داشته باشم. * تصمیم گرفتم که تا فرصت باقی است به تهیه وتدارک ابزارهای کمک آموزشی که در آینده قطعا مورد نیازم هستند بپردازم و بنابراین هر زمان که شرایط موجود مساعد بود تصمیم خودم را عملی می کردم. * تصمیم گرفتم حتی اگر لازم است از فرصت استراحت خودم برای شرکت درهمایش ها وکارگاه های علمی و مراسم های مذهبی شرکت فعال داشته باشم. * طی گزارش نویسی هایی که در بواسطه ی کارورزی باید انجام می دادم به اهمیت یاداشت برداری پی بردم و بنابراین تصمیم گرفتم که یاداشت کردن را درخود تبدیل به یک عادت همیشگی کنم و هرآنچه را می بینم یا می شنوم و می آموزم از این طریق ثبت و در نتیجه ماندگار کنم. * تصمیم گرفتم تمامی نکات مثبت و منفی کار تدریس وکلاس داری اساتید و معلمان مدرسه را یادداشت کنم و تا در آینده ی سعی کنم اشتباهات آن ها را تکرار نکنم و کارهای درست آن ها را من نیز به کار بگیرم. * تصمیم گرفتم از فرصت کارورزی وحضور درمدرسه برای نیاز سنجی از دانش آموزان استفاده کنم و بررسی کنم که دانش آموز امروز چه نیازها و علایقی دارد ؟ چگونه می توان فرایند تدریس را با نیازهای آنها تنظیم کرد؟ معلمی که او می پسندد چه ویژگی هایی را داراست؟ چه روش های تدریسی برایش جذاب تر است ؟ علاقه دارند بیشتر در چه زمینه هایی اطلاعات کسب کنند؟ و راجع به چه چیز هایی به گفتگو بنشینند؟ و در رفتار و نوع تربیت آنها چه خلاء هایی دیده می شود ومعلم چگونه می تواند این خلاء ها را برطرف کند؟ به همین خاطر سعی میکردم در طی کارورزی ارتباط صمیمانه ای با دانش آموزان برقرار کنم و از این طریق به اطلاعات مد نظر خود دست یابم. * تصمیم گرفتم از خلاقیت ها و کارهای جذاب دیگری که از دانشجو معلمان مشاهده می کردم در تدریس و آینده کاری خود الگو برداری کنم. * با توجه به ضعفی که در کلاس داری و مدیرت فرایند تدریس وجود دارد و به نوعی می توان گفت همه دانشجومعلمان همانند من با آن درگیر هستند متوجه شدم اگر صرفا بخواهم به آموزش های دانشگاه متکی باشم این ضعف هم در من باقی خواهد ماند بنابراین به تحقیق در مورد شیوه های صحیح کلاس داری پرداختم و سعی کردم این شیوه ها را تمرین کنم. * تصمیم گرفتم باید من حرفه ای خود را با دید واقع بینانه تری به نظاره بنشینم و نقاط ضعف و قوتم را همان طور که هست بپذیرم وتلاش کنم که نقاط ضعف خود را برطرف ونقاط قوت خود را تقویت کنم در نهایت من حر فه ای خود را ارتقا دهم. * تصمیم گرفتم راه های برقراری ارتباط با کودکان ودانش آموزان را کسب کنم و خودم را به بهترین و موثرترین راه های ارتباطی با آنها مجهز کنم. * تصمیم گرفتم که خودم را همواره در معرض نقد های سازنده ی اساتید و سایر دانشجو معلمان قرار دهم و هیچ وقت از انتقاد کردن و مورد انتقاد قرار گرفتم فرار نکنم چرا که به عقید من این کار علاوه بر اینکه سبب شناخت هرچه بیشتر نقاط ضعف و قوتم می شود تمرینی است برای صبوری کردن که لازمه ی شغل معلمی خصوصا درمقطع ابتدایی است. * علاقه بسیاری درشنیدن و خواندن خاطرات معلمان و اساتیدم دارم ومعتقدم در دل این خاطرات ساده گنجینه ای از تجارب ارزشمند نهفته است بنابراین تصمیم گرفته ام که در اوقات فراغت خود به مطالعه ی این خاطرات و تجارب بپردازم. * تصمیم گرفتم با پایان دوران تحصیل خود فرایند یادگیری و آموختن خود را به هیچ عنوان متوقف نکنم و خودم را همواره دانشجوی در راه معلمی وآموزش بدانم . و...

ثبت آگهی رایگان