شروع فعالیتهای تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در شرایطی که کالاهای تولید شده، فروش نمی‌روند و یا در رقابت با کالاهای مشابه، از بازار مناسبی برخوردار نیستند لازم است تا گروه تحقیقات و بازاریابی وارد عمل شده و برنامه ریزیها و مطالعات لازم را برای دستیابی به اطلاعاتی در مورد موقعیت بازار و کالا انجام دهد. تمامی فعالیتهای گروهی و انفرادی برای بازاریابی یک کالابصورت حساب شده و در قالبهای مشخصی تحت عنوان طرح بازاریابی (تقسیم بندی بازار، شناخت جایگاه بازار، پیش بینی اندازه بازار و برنامه‌ریزی سهم عملی بازار و ...) تدوین می شود. براین اساس طرح بازاریابی یکی از بخشهای مهم طرح کسب و کار (Business Plan) به شمار می‌آید و از این رو فرایند برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی از فرایند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی سازمانها تلقی می‌شود. از این رو در این دوره تلاش خواهد شد تا شیوه ها، تکنیک ها و ملاحظات پیرامون نگارش و تدوین یک طرح بازاریابی خوب و قابل اتکا برای شرکت کنندگان و مخاطبان در دوره ارائه شود.

پنجشنبه 1395/03/06 از 15 الی 19 و جمعه1395/03/07 از 9 الی13

">
در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کاربر گرامی برای جذب بازدید بیشتر از سایت و موتور جستجوی گوگل، آگهی خود را به صورت ستاره دار ثبت نمایید.

آگهی رایگان اینترنتی کلیدور

دوره آموزشی روانشناسی فروش



اطلاعات این آگهی به علت منقضی شدن قابل مشاهده نمی باشد

ثبت آگهی رایگان